mandag den 11. januar 2010

Status efter uge 1

2 ting lært:
  • Det er hårdt at være syg i et fly. Piv.
  • Det er ikke koldt i Nuuk!

Aftenen før vi tog afsted, valgte min krop så at udvikle maveinfluenza from hell.
Om det var den tvivlfulde æstetiske fornøjelse, at se 1. afsnit af X-factor, eller bare det faktum, at alle andre i familien Karmisholt allerede havde været velsignet af fornøjelsen julen over, ved jeg ikke.

Men jeg vandt. Hvis der altså havde været en konkurrence i faktorerne Mængde (meget), Antal Typer Udflåd (6 - spørg ikke) og Mængde af søvn (meget, meget lidt).

Der var forresten ingen konkurrence, og jeg følte mig meget lidt som en vinder.

Uden at komme yderligere ind på detaljer, vil jeg bare gerne sige undskyld til toilettet på Hans Egedes Gade 13 4.th. Men tak for kampen...

Så det var i topform at vi drog mod lufthavnen!

6 timer, 1 transfer og overraskende lidt forsinkelse senere, stod vi så i Nuuk. Og undrede os:

Det kommer nok som lidt af en overraskelse, det gjorde det i hvert for os, men der var både koldere og mindre sne i Nuuk end i Danmark.

Her havde man pakket skimaske, flere sæt skitøj og uoverskuelige mængder vanter/halstørklæde/huer ned, og så var der ingen sne!

Kristoffer, der hentede os i lufthavnen, og fulgte os til vores hjem, kunne fortælle at vi lige var kommet 2 dage for sent. Nytårs nat var al sneen regnet væk. Men hvis det overhovedet kunne være nogen trøst havde han været på ski lige før jul.

Det kunne det ikke. Og så sov jeg ellers til Mandag morgen, hvor arbejdet begyndte.

Mere om det (og måske også nogle billeder!) senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar